Black Friday 2014. Black Friday este la a patra ediție în România și volumul de căutări online a crescut cu aproximativ 50% de la an la an, iar cele mai multe căutări sunt înregistrate în săptămâna de dinaintea evenimentului. Românii caută, de regulă, după câteva cuvinte cheie esențiale: oferte black friday, reduceri black friday sau black friday și [numele magazinului]. Acest tip de căutare arată că oamenii doresc să cumpere, dar nu au o listă a produselor sau un câmp clar definit. Căutările de tipul: numele magazinului + numele produsului + black friday reprezintă mai puțin de 1% din toate căutările.

Magazinele din România încă se promovează prin bannere și publicitate pe site-urile de știri populare, dar au integrat în strategia lor și rețelele sociale precum Facebook sau platforme precum YouTube. În plus, sunt companii care recurg și la promovare prin poșta electronică, în Yahoo! Mail sau Gmail. Avantajul acestui serviciu din urmă este că Google le oferă posibilitatea de a afișa reclame în funcție de conținutului mail-ului deschis. Spre exemplu, dacă două persoane discută despre ce și-ar cumpăra de Black Friday, pe acea pagina vor apărea și oferte pentru acest eveniment.

Pe măsură ce Black Friday a crescut în România, s-au dezvoltat și domeniile de interes ale oamenilor. Dacă în primii ani segmentul electroIT a dominat toate vânzările, acum s-a ajuns la diversificare cu anvelope, decorațiuni interioare, mobilă, îmbrăcăminte sau chiar și cu automobile. În luna noiembrie, pentru a-și promova ofertele de Black Friday, bugetele de marketing ajung să se dubleze și chiar tripleze în unele cazuri.