Vânzările de produse cu reduceri de preţ, cu ocazia Black Friday 2016, vor totaliza la nivelul pieţei autohtone peste un miliard de lei, estimează Iulian Stanciu, CEO şi acţionar al retailerului eMAG, care a subliniat că acest eveniment este în creştere în România, ca număr de persoane care cunosc acest tip de oferte, ca număr de persoane care doresc să achiziţioneze produse cu acest prilej şi ca valoare a achiziţiilor.

eMAG estimează că va vinde 800.000 de produse la Black Friday 2016, cu o valoare totală de 250 milioane lei, comparativ cu 602.000 de produse şi o valoare totală de 202 milioane lei la ediţia 2015, a precizat Tudor Manea, citat de agerpres.

Printre produsele cu reduceri mari de preţ pregătite de eMAG pentru Black Friday 2016 se numără 40.000 de televizoare, 50.000 de smartphone-uri, 20.000 laptopuri, 17.000 frigidere, 100.000 electrocasnice mici, 35.000 de aparate de îngrijire personală, 100.000 parfumuri şi seturi cadou, 100.000 jocuri şi jucării, 20.000 anvelope, 100.000 pachete de scutece, 8.000 aparate de fitness, 1.500 produse pentru smart home.

Potrivit unui studiu Daedalus Millward Brown, 11,8 milioane dintre românii cu vârsta între 18 şi 65 de ani au auzit de evenimentul Black Friday, iar şapte milioane intenţionează să cumpere produse la Black Friday 2016.