Potrivit unui comunicat emis in acest sens, la preţuri de Black Friday vor fi disponibile televizoare, telefoane, laptopuri, fashion şi articole sportive, dar şi electrocasnice, accesorii pentru casă şi grădină, produse de îngrijire personală, mobilă, jucării şi anvelope. Produsele vor putea fi achiziţionate şi în rate fără dobândă, prin intermediul cardurilor partenere. Alături de eMAG, în această ediţie vor participa şi peste 4.000 de selleri din Marketplace.

'De la an la an, Black Friday este un fenomen din ce în ce mai spectaculos. Plecând de la succesul Black Friday de anul trecut, ne-am pregătit în ultimele 10 luni şi vom avea oferte foarte bune pentru tot ceea ce îşi doresc clienţii', a declarat Tudor Manea, general manager eMAG.

Conform unui studiu realizat de Kantar Millward Brown după ediţia de anul trecut a Black Friday, se remarcă preferinţa tot mai ridicată a românilor pentru cumpărăturile online: de Black Friday, 47,5% din cei care au achiziţionat ceva au comandat online, în timp ce pentru offline au optat 41,5%, iar 11% au îmbinat ambele modalităţi, scrie agerpres.