"Dacă nu pot face bani din telefoane, nu voi ramane în această afacere", a precizat Chen, subliniind ca o decizie in acest sens va fi luata in scurt timp. Intervievat de Reuters, omul de afaceri a evitat sa ofere detalii legate de o eventuala sistare a productiei. Dar, a spus el, se poate obţine profit şi din livrări anuale chiar şi de 10 milioane de unităţi.

În anul fiscal 2011, care a reprezentat perioada de vârf a companiei, BlackBerry a vândut 52,3 milioane de telefoane, în timp ce trimestrul trecut livrările au scăzut sub 2 milioane. Iar in martie, grupul a raportat o pierdere de trimestrială de 423 de milioane de dolari şi scăderea cu 64% a veniturilor.

BlackBerry analizează şi investiţii sau parteneriate cu alte companii în domenii reglementate, precum cel al sănătăţii, financiar şi servicii juridice, întrucât toate acestea necesită un grad ridicat de securitate a comunicaţiilor.