“Piața românească este una dintre cele mai importante destinații de retail pentru noi. Potențialul său, alături de nivelul de dezvoltare și de modernizare din ultimii ani, este impresionant și promițător. ParkLake este o locație ideală pentru primul nostru magazin din această țară. Credem cu tărie în interacțiunea oamenilor cu brand-ul nostru în România, acesta oferind oportunitatea de a găsi locul unde tendințele globale în modă se îmbină cu o experiență unică a cumpărăturilor”, a spus Alexandros Doukas, CEO Teren Management Europe.

Lansarea Forever 21 în România este parte din expansiunea extensivă a Teren Management Europe, francizat exclusiv al brand-ului “Forever 21” în 9 țări din Europa. Până la sfârșitul anului 2016, compania plănuiește să deschidă magazine în 5 țări: Republica Cehă, Polonia, Portugalia, România și Slovacia.

Fondat în Los Angeles în 1984, Forever 21 este unul dintre cei mai mari retaileri de specialitate din Statele Unite, cu magazine ce oferă opțiuni de tip fast-fashion, cu scopul de a aduce cele mai recente tendințe de pe catwalk pentru femei și bărbați de toate vârstele.  Scopul brand-ului este de a inspira experiența de shopping a tuturor clienților, oferind un mediu captivant de cumpărături cu o ofertă extrem de variată de produse în trend, la o valoare foarte bună.

Magazinul Forever 21 din ParkLake va oferi cumpărătorilor o selecție largă de produse, întinse pe o suprafață de 1.600m2, ce va fi dispusă pe două etaje.