Dintre acestea, serviciile de training au avut în ultimii ani cea mai mare rată de creştere – dacă în 2012 serviciile de training au reprezentat doar 4% din cifra de afaceri a companiei, în 2013 aceste servicii au însemnat 24% din totalul veniturilor realizate.


Competiţia cu companiile internaţionale din domeniu şi dorinţa permanentă de a inova au motivat decizia Iceberg de a construi pe experienţa şi creşterea acumulată în ultimii ani pe piaţa de training. „Avem expertiză în dezvoltarea şi implementarea rapidă de produse de training, şi ştim să obţinem rapid rezultate pentru beneficiarii noştri”, spune Ionuţ Ţaţa, fondator şi preşedinte al Iceberg. 


„Suntem conştienţi că piaţa de training s-a contractat cantitativ şi valoric în ultimii ani, iar clienţii au devenit tot mai pretenţioşi şi specifici în nevoile lor. Pentru a creşte prezenţa noastră pe piaţa naţională de training şi pentru a face primii paşi pe piaţă internaţional, am ales să investim în dezvoltarea unei platforme de e-learning proprii. După ani în care am fost un nume cunoscut în consultanţa managerială şi am asistat clienţi în obţinere de fonduri, ne dorim parcurgerea acestor etape şi experienţe, astfel încât prin e-learning să devenim un jucător naţional şi, chiar, competitori globali”, a afirmat Ţaţa.