'În cinci ani vrem să ajungem în Top 3 al emitenţilor de carduri de credit din România', a declarat Gabriela Simion, director executiv marketing şi managementul produselor la BRD, la lansarea noului card.

Printre caracteristicile noului card BRD - disponibil în variantele Standard şi Gold, care marchează şi lansarea globală a serviciului Mastrecard - Plata în rate, se numără planuri de 18 rate cu dobândă zero, care permit plata în rate online sau direct în magazin, oriunde în lume, fără a fi limitat la o anumită reţea de comercinaţi parteneri, opţiunea cash în rate - care oferă posibilitatea de a transfera o parte din limita de credit în orice cont curent al deţinătorului şi rambursarea acesteia în maximum 36 de rate egale, cu dobândă, cumularea totală a plăţilor efectuate pe parcursul unei luni într-un plan de rate egale de până la 36 de luni, a precizat Gabriela Simion.

Alte beneficii vizează un program de reduceri în peste 500 de locaţii partenere, disponibil pe platforma online Extrabeneficii.brd.ro şi reduceri la comercianţii incluşi în programul Mastercard Premium, o ofertă extinsă de asigurări, acces în saloanele VIP ale aeroporturile din Cluj şi Timişoara (pentru cardurile Gold).

Pentru cardul Standard, posesorul trebuie să aibă un venit lunar de peste 500 lei, iar limita de credit va fi între 1.000 şi 25.000 lei, iar pentru Gold venitul lunar trebuie să fie mai mare de 2.000 de lei, iar limita de credit va fi între 5.000 lei şi 60.000 de lei, scrie agerpres.