Atras de noile tehnologii, firma britanica de lux a elaborat un concept ludic cu gigantul american Google. Obiectivul? De a introduce un aer de romantism pe web. Prin platforma Burberry Kisses se poate expedia, de la calculator sau de pe smartphone un pupic personalizat prietenilor, mamei, celei mai bune prietene...  Pe scurt, unei persoane dragi.

Operatiunea este foarte simpla: este suficienta filmarea sarutului cu webcam sau "depunerea" pupicului pe ecranului telefonului inteligent si de a adauga un cuvant. Pentru ca efectul sa fie maxim, culoarea buzelor poate fi selectata dintre numeroasele nuante afisate, de la bej sau mov inchis, la un rosu aprins. Expeditorul poate urmari traiectoria in 3D a fiecarui sarut trimis in lume gratie Google Earth si Street View si de a impartasi experienta sa prin retelele de socializare.

Initiativa casei britanice de lux se face ecou la colectia de toamna iarna 2013-2014 semnata Christopher Bailey, Trench Kisses. Este „o modalitate de a transpune in spatiu digital emotiile si sentimentele din lumea reala”, a precizat cretorul de moda.