Cea mai mare parte a clienţilor companiei utilizează Microsoft  Dynamics NAV,  încadrându-se în categoria companiilor mijlocii şi în creştere – din verticalele Retail, Distributie & Logistică, Utilităţi şi Producţie & Servicii Profesionale. Portofoliul Novensys  este de asemenea pregătit şi pentru proiecte pentru companii mari şi foarte mari, pe care le adresăm cu Microsoft Dynamics AX. Acestea împreună susţin creşterea afacerii Novensys pe segmentul Microsoft Dynamics.


Zona CRM vine în întregirea nevoilor clienţilor, indiferent de segmentul de business unde aceştia îşi desfaşoară activitatea. În ultimii 2 ani Novensys a dezvoltat o extensie a acestei soluţii, pentru companiile al caror specific presupune activitatea de call center, Novensys for Contact Center, ca unic punct de contact cu clienţii şi furnizorii acestor companii.

“Companiile care investesc în proiecte software şi mă refer acum în special la proiecte de ERP, investesc de fapt în optimizarea fluxurilor şi în controlul costurilor asigurându-şi astfel vizibilitatea directă şi detaliată asupra fiecărei resurse. Indiferent de profilul de companie de care vorbim, faptul că managerii au acces la informaţii consolidate, corecte şi mai ales la timp, oferă companiilor viziune pe termen lung şi o proiecţie asupra resurselor necesare investiţiilor în inovare şi dezvoltare de noi produse şi servicii. Aceste companii vor rezista în piaţă, se vor dezvolta organic şi vor fi un motor important de creştere economică” a declarat Cezar Golumbeanu, President & CEO Novensys.

În zona de valoare adaugată pe care Novensys o oferă clienţilor săi, putem menţiona cea mai mare şi experimentată echipă Dynamics din ţară implicată în proiectele de localizare a soluţiilor pentru România capabilă să răspundă în cel mai scurt timp atât solicitărilor clienţilor cât şi cerinţelor legislative foarte dinamice (vezi ultima modificare a TVA-ului).

Din punct de vedere al cifrei de afaceri pe licenţe şi servicii de implementare Microsoft Dynamics,  businessul Novensys a fost dublat pe Dynamics în cursul anului 2012.

Aceste creşteri sunt rezultatele înţelegerii arătate de mediul de afaceri din România din ultimii ani, şi anume că susţinerea unei afaceri  sănătoase pe termen mediu şi lung se poate face printr-o strategie coerentă în cadrul căreia un pilon important este chiar adopţia unui sistem integrat de management.
Pentru 2013 Novensys îşi propune să îşi alinieze strategia cu lansările  noilor versiuni de soluţii Microsoft Dynamics NAV 2013, AX 2012 R2 şi CRM 2011 Polaris, propunându-şi susţinerea pe creştere, atât prin atragerea de clienţi noi cât şi prin migrarea clienţilor existenţi pe cele mai noi tehnologii.