O declarație, ”sucită” voit de către toate site-urile (inclusiv Playtech) în numele viralului, a strâns sute, mii de like-uri și a devenit un subiect mai distribuit decât moartea lui Vadim sau criza refugiaților. Acea declarație menționa un alt buton față de cel de like, pentru situațiile în care nu se cuvine un like, dar nu zicea (direct) nimic de unul de dislike. 

Însă asta nu e cel mai important aspect – simțeam doar să mă scuz pentru titlul de aici, lăsat intenționat în acea formă, pentru a strânge reacții (și a strâns suficiente). Cel mai important aspect este motivul pentru care Zuckerberg a luat această decizie și nu, faptul că voi ați cerut un buton de dislike nu este motivul pentru care unul dintre cei mai de succes oameni din lume va introduce o funcționalitate nouă. El pur și simplu vrea să rămână unul dintre cei mai de succes oameni din lume, poate chiar să devină cel mai de succes,

Asta se poate întâmpla doar dacă produsul lui – Facebook-ul cel gratuit și cel de toate zilele – continuă să facă bani mulți, mai mulți decât până acum și dacă continuă să se extindă în noi zone ale Internetului, dar și ale vieții de zi cu zi. Iar noul buton vine în ajutorul acestui plan.

Dacă nu e ”dislike”, atunci ce este?

Află cum îți va da țeapă Facebook