Nestle a obtinut anularea deciziei Inaltei Curti a Marii Britanii, care anul trecut a recunoscut dreptul exclusiv al altui mare producator de dulciuri, Cadbury asupra nuantelor folosite la realizarea emblemei firmei. Instanta a decis ca respectiva culoare nu este suficient de „specifica”  si nu poate fi considerata parte a marcii comerciale. Judecatorul a apreciat ca o aprobare ar incalca „principiul corectitudinii, oferind Cadbury avantaje concurentiale si creand neplaceri pentru Nestle si alti concurenti”.

Cadbury apartine companiei Mondelez (fostul Kraft Foods, proprietarul marcilor Jacobs, Milka, Oreo, Trident). Nuanta de violent prezenta in ambalajul Cadbury este folosita incepand din 1914, in onoarea reginei Victoria, care indragea aceasta culoare.

Nestle a initiat aceasta procedura la cinci ani dupa ce Cadbury a incercat sa inregistreze nuanta 2685 C pentru modelul Pantone. Reprezentantii Nestle au afirmat a nu exista nici o trasatura distinctiva la controversata nuanta.