Totodată, compania are în plan creşterea capacităţii de transport şi îmbunătăţirea timpilor de tranzit pentru Bucureşti şi zona de est a ţării, prin investiţii în operarea unor aeronave noi şi deschiderea unui centru operaţional nou la Cluj, aflat chiar în incinta aeroportului, care va permite sortarea mărfii imediat după sosirea acesteia la aeroport.

„Pe o piaţă care a rămas în ultimii ani la o valoare constantă, sunt sigur că investiţiile sunt singurele în măsură să ne asigure creştere, prin oferirea celor mai eficiente soluţii care să conducă la menţinerea portofoliului de clienţi şi atragerea unor segmente noi”, a adăugat Daniel Kearvell. 

DHL România are o cotă de 42% pe piaţa serviciilor internaţionale de curierat. Pentru anul 2012, directorul companiei a anunţat o creştere puternică a cifrei de afaceri „single digit”, însă nu a dorit să menţioneze deocamdată valoarea acesteia.  Piaţa serviciilor de curierat este estimată la 200 de milioane de euro, iar principalii concurenţi sunt Fan Courier, UPS, DPD, TNT şi Fedex.