„Este un moment foarte bun pentru producătorii mari, cu putere financiară, să crească prin achiziţii, având în vedere că sunt multe ferme mici care se confruntă cu dificultăţi legate de lipsa capitalului de lucru sau pentru investiţii. În ultimii ani, Carmolimp a crescut organic, prin investiţii în extinderea şi modernizarea capacităţilor de producţie, însă acum credem sunt multe oportunităţi de achiziţii în sectorul în care activăm”, a declarat Olimpiu Şoneriu, directorul general Carmolimp.

Bugetul alocat pentru astfel de achiziţii variază de la câteva sute de mii de euro până la 1-2 milioane de euro, în funcţie de oportunităţile pe care Carmolimp le va identifica în urmatoarele luni.

În ciuda crizei din ultimii ani, Carmolimp a continuat investitiile in extinderea şi modernizarea capacităţilor de producţie pe care le deţine în judeţul Braşov.

„Prin achiziţia unuia sau a doi mici procesatori urmărim să ne extindem şi în alte zone pe care încă nu le acoperim atât de bine. Este mult mai uşor să intri pe noi pieţe beneficiind de experienţa unor jucători care cunosc deja caracteristicile şi nevoile consumatorilor din zonele respective. Toate astea se traduc în costuri mai mici de intrare pe noi pieţe”, a adăugat Olimpiu Şoneriu.

Recent, Carmolimp a început exporturile de produse premium în Anglia, Germania şi Belgia.

Carmolimp a avut anul trecut o cifră de afaceri de 30 milioane de euro, în creştere cu 20% faţă de 2011 şi estimează un avans de cel puţin 10% în acest an.

Carmolimp este producător şi distribuitor de carne ambalată şi mezeluri, şi o reţea de 50 de magazine proprii şi peste 60 de unităţi în sistem franciză.