'Suntem extrem de bucuroşi să le aducem clienţilor noştri produsele lor preferate într-un concept cu totul inovator. Odată cu deschiderea acestui magazin, Carrefour România propune un nou concept de hipermarket şi oferă o nouă dimensiune cumpărăturilor, într-un spaţiu unic. Designul magazinului este deosebit, cu accent pe confortul la cumpărături şi integrat în conceptul centrului comercial, axat pe elemente din natură. Noul concept de expunere va oferi clienţilor o mai bună vizibilitate asupra produselor', a declarat Andreea Mihai, director Marketing&Comunicare, PR&Solidaritate, Dinamică Comercială&Pricing Carrefour România, scrie agerpres.

Grupul Carrefour are peste 10.100 de magazine în 34 de ţări, fiind unul dintre cei mai importanţi retaileri mondiali, peste zece milioane de clienţi din lumea întreagă vizitând zilnic hipermarketurile Carrefour.

În România, Grupul Carrefour numără 281 de magazine dintre care 30 hipermarketuri 'Carrefour', 111 supermarketuri 'Market', 43 magazine de proximitate 'Express', zece magazine de proximitate 'Contact' şi 86 de magazine Billa.