Campania se adresează femeilor moderne, adepte ale unui stil alimentar şi de viaţă sănătos şi, în acelaşi timp, atrase de noile tendinţe ale modei şi de creaţiile designerului Rhea Costa. Cu bonuri de cumpărare pentru 14 produse Activia, doritorii se pot înscrie, până la data de 17 februarie, în concursul care le va permite să câştige una dintre cele 42 rochii puse în joc.

Concursul are loc pe siteul Activia, unde participanţii pot afla toate detaliile şi se pot înscrie introducând informaţiile de pe bonul fiscal direct pe site sau le pot transmite prin sms la numărul 1843. Câştigătorii îşi pot alege rochia preferată, în culoarea favorită, dintr-o serie de 10 modele, iar aceasta va fi lucrată special, sur mesure, în atelierul Rhea Costa. Campania se adresează atât doamnelor, cât şi domnilor care se pot înscrie pentru a oferi un cadou deosebit prietenei sau soţiei. Pe site, participanţii pot vedea creaţiile şi, răspunzând la un chestionar, pot afla ce tip de rochie li se potriveşte cel mai bine.


La nivel internaţional, gama Activia este consumată în 44 de ţări din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa din România încă din anul 2001, portofoliul său incluzând astăzi 21 sortimente. 20% dintre femeile din mediul urban menţionează acest produs atunci când sunt întrebate ce marcă de iaurt le vine în minte prima oară. 

Danone România este lider de piaţă în categoria produselor lactate proaspete, înregistrând în anul 2011 o cifră de afaceri de 503 milioane RON, în creştere faţă de anul precedent. Compania are în portofoliu peste 80 de referinţe de produs, principalele mărci fiind: Activia, Danonino, Actimel, Nutriday, Cremosso, Danette, Casa Bună.