'Plata cu cardul este o necesitate indispensabilă în prezent, un act de normalitate demonstrat de creşterea accelerată a numărului de persoane care utilizează cardul pentru plăti la comercianţi sau în magazinele online. În acest context, am decis să întâmpinăm cererea din piaţă cu o ofertă pe măsură. Astfel, am lansat un pachet POS avantajos din punct de vedere financiar, care să îi ajute pe comercianţi să răspundă aşteptărilor actuale ale propriilor clienţi. Credem în parteneriatul dintre banca şi client, motiv pentru care ne-am propus să acoperim cât mai bine necesarul de servicii bancare al comercianţilor, inclusiv soluţii eficiente de gestionare a plăţilor prin carduri bancare', a declarat Adrian Chichiţă, director carduri, OTP Bank România.

Clienţii care desfăşoară activităţi în domeniul comerţului electronic, pot beneficia de trei luni de gratuitate a pachetului POS.

OTP Bank România este subsidiară a OTP Bank şi este prezentă în România din 2004, fiind un furnizor integrat şi auto-finanţat de servicii financiare, precizeaza agerpres.

OTP Bank oferă servicii financiare universale pentru aproximativ 13 milioane de clienţi din nouă ţări, prin intermediul unei reţele teritoriale de peste 1300 de unităţi, ATM-uri şi canale electronice.