Realizată în colaborare cu agenţia de publicitate Mood/TBWA,  campania "Tweet For a Read" si-a propus sa ii încurajeze pe cititorii prea ocupaţi sau neglijenţi să termine volumul început. Nu este insa prima initiativa de acest gen.

Astfel, potrivit site-ului springwise.com, editura argentiniană Eterna Cadencia a folosit, la un moment dat, o cerneala speciala, care disparea treptat, obligandu-i, oarecum, pe cititori, sa termine mai repede o carte.

In ceea ce priveste semnul de carte inteligent, el este dotat cu un senzor de lumină, un temporizator şi un computer miniatural cu tehnologie wireless. Primul element detectează momentul în care cartea a fost închisă, iar temporizatorul întregistrează cat timp volumul nu a mai fost deschis.

Dupa o săptămână de "neglijenta", cititorul este atentionat ca a inceput o lectura, pe care e bine sa o termine. Fiecare mesaj este elaborat în stilul autorului care a scris cartea respectivă sau foloseşte fraze relevante din aceasta.