Banca precizează că în completarea pachetelor de bază, noile soluţii de gestionare a lichidităţilor includ serviciul CEC Bank Mobile Banking, serviciu lansat la începutul anului.

"Din anul 2015, momentul lansării pachetelor de produse şi servicii destinate clienţilor persoane fizice, aproape 50.000 clienţi CEC Bank au optat pentru aceasta soluţie simplă, integrată şi avantajoasă de gestionare a banilor. Ne bucurăm să extindem această gamă prin includerea noului serviciu CEC Bank Mobile Banking, o soluţie de ultimă generaţie, eficientă şi avantajoasă, ce aduce un plus de accesibilitate şi siguranţă în gestionarea disponibilităţilor băneşti", a declarat Radu Graţian Gheţea, preşedinte director general CEC Bank.

Potrivit băncii, pachetele "Beneficiu Plus" şi "Independent Plus" conţin următoarele produse şi servicii: contul curent în lei; cardul de debit cu circulaţie internaţională, ce permite tranzacţii securizate pentru comerţ electronic prin serviciul 3D secure şi plata facturilor de utilităţi în reţeaua de ATM-uri CEC Bank; serviciul de Internet Banking CEConline; serviciul Info SMS; serviciul CEC Bank Mobile Banking. Suplimentar, Pachetul 'Beneficiu Plus' include şi Serviciul Direct Debit Intrabancar.

Banca precizează că pachetele operaţionale "Beneficiu Plus" şi "Independent Plus" se adresează atât clienţilor actuali ai băncii, cât şi clienţilor noi.

Prin serviciile Internet Banking CEConline şi CEC Bank Mobile Banking, clienţii beneficiază de reducerea cu 50% a comisioanelor percepute faţă de cele standard. În plus, cu ajutorul serviciului Info SMS, clienţii sunt in permanenta informaţi despre tranzacţiile efectuate pe card şi soldul disponibil, prin intermediul mesajelor primite pe telefonul mobil, scrie agerpres.