Creşterea de 21% din primele 10 luni ale anului comparată cu perioada similară din 2014 s-a accentuat în ultimul trimestru al anului. Vânzările generate de marile campanii ale Q4, Black Friday şi Crăciun, au avut rezultate peste aşteptări, dar în general vânzările din perioada octombrie-decembrie s-au aflat pe un trend consistent de creştere.

„Piaţa cunoaşte un reviriment sensibil, dar în principal creşterea cotei de piaţă a CEL.ro are la bază atât dezvoltarea portofoliului de produse, cât şi dezvoltarea capacităţilor noastre logistice. Aceste dezvoltări ne-au permis să fim mai aproape de clienţi şi de nevoile lor. Rezultatele se văd în numărul de comenzi care a cunoscut o creştere cel puţin importantă. Departamentul de corporate sales a avut o contribuţie însemnată, dar fiecare departament a contribuit la realizarea trimestrului cu cele mai bune vânzări din istoria de peste 11 ani a CEL.ro”, a declarat Tiberiu Pop, CEO şi acţionar unic al magazinului online.


CEL.ro, cel mai mare magazin online din România cu acţionariat integral românesc, a raportat la prima estimare a vânzărilor din Q4 2015 o creştere cu peste 30% a vânzărilor faţă de Q4 2014. Magazinul online a înregistrat în anul 2014 vânzări de 33 milioane EUR, are un portofoliu de peste 100.000 de produse (de la electrocasnice la articole IT, produse auto, parfumuri, produse de îngrijire, dar şi jucării şi articole pentru mamă şi copil) şi are peste 800.000 de comenzi procesate până în prezent.