Ultima evo

Motorul V8 produs de GM este folosit si de firma britanica Ultima Cars, care are la activ mai multe recorduri de viteza. Automobilul care cantareste mai putin de o tona poate dezvolta o viteza de 96 km/h in 2,3 secunde, cu 0,1 secunde mai repede decat Hennessey Venom GT. Viteza maxima atinsa este de 386 km/h.

Bugatti Chiron

Masina este echipata cu un motor W16 si atinge 100 km/h in 2,5 secunde, dar ajunge la 200 si 300 km/h mai repede: in 6,5 si, respectiv, 13,6 secunde. Viteza maxima - 420 km/h, vitezometrul avand inscrisa si cifra 500. Un record destinat, probabil, viitoarelor modele.

Aston Martin Valkyrie

Autoturismul este produs in parteneriat cu Red Bull Racing, iar perfectionarea motorului V12 a fost incredintata firmei Cosworth. In 10 secunde, aceasta supermasina poate atinge 321 km/h, viteza maxima fiind de 402 km/h. In prezent, Valkyrie este gata in proportie de 90%.

Koenigsegg Regera

Compania Koenigsegg a operat 3000 de modificari in constructia automobilului sau Regera, inainte de a fi lansata in productie de serie. Din punctul de vedere al demararii (2,8 secunde pana la 100 km/h), Regera este intrecuta de Ferrari LaFerrari si Porsche 918, dar pleaca de pe loc cu viteza maxima. Cifrele exacte nu au fost dezvaluite, dar se stie ca viteza maxima depaseste 400 km/h.

Tesla Model S

Automobilele electrice s-au apropiat destul de usor de supermasini din punctul de vedere al accelerarii pana la 100 km/h. Elon Musk a promis ca noul roadster Tesla va atinge 96 km/h in mai putin de doua secunde.

Nio EP9

Grupul chinez NextEV atrage specialisti de la Tesla si Apple, iar supercarul electric Nio EP9 a stabilit un record al circuitului Nürburgring: 6 minute 45,6 secunde, chiar daca din a doua incercare.