"Consider că suntem mai pregătiţi decât oricând pentru atragerea de fonduri şi implementarea de proiecte. Ne-am propus ca, anul acesta, să dăm în folosinţă 90 de kilometri de autostradă şi acest obiectiv este fezabil şi va fi îndeplinit. Am început într-o notă bună cu cei 15 km de pe Lugoj-Deva, lotul 2", a spus Ioniţă, la o dezbatere de profil. Celelalte loturi de autostradă pe care autorităţile îşi propun să le dea circulaţiei anul acesta sunt cei 3,3 km la intrarea în Bucureşti, autostrada Lugoj - Deva loturile 3 şi 4, şi autostrada Sebeş - Turda loturile 3 şi 4.

Un alt sector de autostradă de care CNAIR se va ocupa este proiectul Centurii Sud Bucureşti la profil de autostradă.

"În ceea ce priveşte celelalte sectoare de autostradă pe care le vom aborda: am iniţiat discuţii cu proiectanţii, pentru că proiectarea este pilonul de bază al dezvoltării infrastructurii, şi am strâns câteva păreri. O să ţin cont de ele şi am evaluat documentaţiile tehnice elaborate în cadrul CNAIR şi am fost plăcut surprins că în anii trecuţi au fost elaborate documentaţii de o calitate bună şi aici vorbesc despre Centura Sud Bucureşti pe care echipa mea intenţionează a o promova pe fonduri de coeziune", a explicat Ioniţă, citat de agerpres.

De asemenea, CNAIR a lucrat la documentaţie în privinţa punctelor critice, intersecţiile pe Centura Sud Bucureşti. Astfel, sunt pregătite documentaţiile pentru a fi trimise la ANAP.

"Mă refer la pasajul Berceni, la pasajul Popeşti. La Pasajul Domneşti, în 2-3 săptămâni vom avea un antreprenor, o să avem semnat un contract. Sesiunea de contestaţii a fost depăşită. Eu zic că este un merit şi al managementului la nivel de implicare, pentru că sunt mai mulţi factori de luat în considerare în ceea ce înseamnă evoluţia infrastructurii. Inclusiv discuţiile pe care le-am avut cu antreprenorii. I-am asigurat că vom fi deschişi la solicitările lor. Încercăm să rezolvăm problema birocratică", a precizat acesta.