Acesta campanie are ca obiectiv informarea si educarea  europenilor in legatura cu utilizarea cookie-urilor in publicitatea online. 
 
„Unzipped” este finantata si coordonata de EDAA cu sprijinul IAB Europe si a membrilor sai locali, urmareste informarea si directionarea europenilor catre platforma www.youronlinechoices.eu.
 
Pe acest site, utilizatorii de Internet pot afla, intr-un limbaj accesibil, informatii despre rolul si functionalitatea cookie-urilor in publicitatea online, despre cum este aceasta tehnologie folosita pentru a sprijini site-urile si serviciile din mediul digital si despre cum isi pot proteja confidentialitatea datelor in mediul online  Campania este semnalata prin simbolul vizual OBA, care se regaseste in reclame online, si care directioneaza, de asemenea, catre aceasta platforma. 
 
Prin intermediul „Unzipped”, consumatorii vor intelege mai bine publicitatea online si vor afla care sunt mijloacele prin care pot depune plangeri impotriva abuzurilor publicitare. Mecanismele de procesare a plangerilor vor fi puse la dispozitie de fiecare organizatie nationala responsabila cu autoreglementarea publicitatii – pe plan national, asociatia IAB Romania.
 
“Suntem foarte entuziasmati de startul campaniei europene, care a fost lansata in Marea Britanie. Aceasta va asigura o modalitate directa si atragatoare din punct de vedere vizual pentru consumatori, pentru a-i implica folosind simbolul vizual OBA si a intra in contact cu valorile Programului European de Autoreglementare: mai multa transparenta, libertatea de a alege si mai mult control pentru utilizatorii europeni de Internet”, a declarat Oliver Gray, Directorul General al EDAA. 
 
“Lansarea e rezultatul unui efort deosebit venind din partea tuturor sectoarelor ecosistemului european de publicitate online, efort care a implicat asociatii reprezentative atat la nivelul Uniunii Europene, cat si la nivel national, alaturi de implicarea directa a companiilor care au asigurat cantitati substantiale de resurse pentru a face ca acesta campanie sa aiba un reach semnificant in Europa”, a remarcat Dominic Lyle, Director General EACA, care, alaturi de Jon Chase de la Velvet Rock Communications, a sprijinit coordonarea campaniei pentru EDAA.
 
Campania a fost lansata pe 13 iunie in Marea Britanie si va fi initiata curand in Germania si in Irlanda, urmand sa fie extinsa in pietele UE si EEA incepand cu septembrie 2013.
 
Aceasta campanie este implementata de Mediacom Beyond Advertising si se bazeaza pe un concept dezvoltat de o echipa de studenti de la KH Leuven, Belgia, finalisti in competitia universitara demarata de EACA (Asociatia Europeana a Agentiilor de Comunicare).
 
„Unzipped” face parte dintr-un program european de autoreglementare extins pe tema publicitatii targetate comportamental, initiat de o coalitie formata din reprezentanti ai sectorului de publicitate, media si marketing.