Iti doresti sa slabesti cateva kilograme pana la sarbatori, insa nu vrei sa apelezi la un nutritionist Daca te-ai hotarat sa urmezi propria dieta este importanta sa tii cont de anumite trucuri si reguli pentru o alimentatie sanatoasa si o pierdere in greutate rapida.
Insa nu doar alimentatia este importanta, trebuie sa incluzi in programul tau si exercitiile fizice. Nu in exces, ca sa nu iti suprasoliciti organismul, dar zilnice si efectuate corect.
Iata cativa pasi de urmat pentru o cura de slabire corecta:

1. Mananca la ore fixe, trei mese pe zi, plus doua gustari, de preferat fructe si legume crude
2. Nu sari peste micul dejun! Aceasta trebuie sa fie cea mai consistenta masa a zilei care sa te tina satul
3. Ridica-te de la masa cand inca simti o usoara senzatie de foame
4. Gateste alimentele cat mai simplu, fara sa faci exces de grasimi sau prajeli
5. Consuma zilnic cat mai multe salate de cruditati si sucuri de legume
6. Evita bauturile carbogazoase si alcoolul
7. Ultima masa a zilei trebuie sa fie cu minim 3 ore inainte de culcare
8. Renunta la dulciuri
9. Consuma alimente cat mai diverse in fiecare zi
10. Nu uita sa bei multa apa si ceaiuri

Ce poti manca la micul dejun:

o omleta cu ceapa, rosii si ardei
o salata de fructe si cereale integrale
terci de ovaz, quinoa, amaranth cu fructe uscate sau proaspete
o jumatate de grepfruit si un iaurt nautral
ou fiert si paine prajita cu o salata de ardei rosu

Ce poti manca la masa de pranz:

sandvis cu legume si branza
sandvis cu sunca de curcan si o salata de legume cu branza slaba
file de somon afumat cu salata verde sau spanac
supa crema de legume. Truc: inlocuieste smantana cu avocado pentru a-i conferi consistenta cremoasa
orez brun cu legume
paste integrale cu sos de rosii


Ce poti manca la cina:

file de peşte sau orice carne slaba (pui sau vita) cu legume gatite la abur
o salata de cruditati
o supa rece de rosii
legume la gratar stropite cu ulei de masline
o portie mica de paste integrale cu sos de rosii, usturoi si busuioc
ciorba de legume