“Suntem bucuroşi că eforturile noastre de eficientizare a activităţii, în paralel cu modernizarea tehnologică a fabricii şi cu investiţiile importante în marketing şi comunicare de brand, au avut rezultate excelente pentru business-ul Farmec”, spune Mircea Turdean, Director General al Farmec Cluj-Napoca.

La rezultatele companiei au contribuit lansările de noi game de produse, cele mai importante fiind produsele pentru ten sensibil Aslavital Mineralactiv, gama de produse pentru îngrijire orală Aslamed, gelurile de duş Gerovital Dermoactiv şi săpunurile lichide spumă Gerovital Pure.

Pentru acest an, Farmec îşi propune o creştere cu cel puţin 10% a cifrei de afaceri şi concentrarea eforturilor de consolidare a poziţiilor de top în segmentele pe care activează compania, cu precădere pe cele ale produselor de îngrijire şi curăţare a tenului, de îngrijire a mâinilor, segmentul produselor de depilare, segmentul produselor de tratament pentru păr, dar şi pe segmentul produselor de îngrijire a locuinţei.

“În 2013, investiţiile noastre vor fi direcţionate către cercetare şi dezvoltare de produse noi, către modernizarea şi îmbunătăţirea continuă a proceselor de fabricaţie, dar şi către lărgirea parcului de maşini de distribuţie şi modernizarea magazinului de prezentare din Cluj-Napoca”, menţionează Mircea Turdean. “În plus, ne continuăm strategia de creştere a afacerii prin extinderea distribuţiei naţionale şi internaţionale, astfel încât să consolidăm la nivel global prezenţa companiei Farmec cu mărci de renume din portofoliul nostru”, mai spune acesta.

Farmec are în prezent peste 580 de angajaţi în Cluj-Napoca şi în subsidiarele din ţară, produsele companiei fiind comercializate prin intermediul a peste 9.000 de comercianţi din România şi din alte 40 de ţări din Europa, Asia şi America de Nord.

Compania a dezvoltat parteneriate cu distribuitori din Ungaria, Ucraina şi Polonia, o serie de alte ţări din regiune fiind luate în considerare pentru anul 2013.

Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, deţine mărci recunoscute internaţional, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital şi Farmec. 

În prezent, produsele Farmec ajung pe toate continentele, în ţări din Europa, Asia şi America de Nord, unele dintre principalele pieţe fiind Japonia, Liban, Emiratele Arabe Unite şi ţări din Europa, precum Ungaria, Spania, Italia sau Grecia.