Majorarea provine din activităţile diviziei de retail, susţinute de expansiunea comerţului modern şi din extinderea business-ului DAAS în pieţe externe.

Potrivit lui Daniel Mocanu, director general şi acţionar majoritar al companiei, DAAS şi-a majorat vânzările în Retail cu 18%, de la 13,5 la 16 milioane euro, ajungând la 33,4% cotă de piaţă, cu circa două procente mai mult decât în 2011, când compania a ajuns numărul 1 în piaţă.

Pentru a contracara efectele scăderii pieţei HoReCa care se manifestă în perioada de după 2008, DAAS şi-a propus să intre pe segmentul cantinelor, benzinăriilor, clădirilor de birouri, industrii care transmit semnale bune în prezent. De asemenea, în planurile companiei intră şi noi pieţe externe din Europa de Sud-Est: Moldova, Bulgaria, Serbia, Ucraina.

“Ne aşteptăm să creştem la cel puţin 27 milioane de euro în 2013, pe fondul abordării noilor segmente pentru care estimăm un procent de 5 – 10% din business, însă ţinta noastră este 30 milioane de euro. Am făcut câţiva paşi importanţi la sfârşitul anului 2012, cand am deschis prima filiala externă la Chişinău şi am realizat primele vânzări pe pieţele din Serbia şi Ucraina”, declară Mocanu.

În 2012, DAAS a realizat proiecte complete incluzând instalaţii frigorifice, rafturi comerciale şi service pentru Mega Image, Billa, Cora, Kaufland, Auchan, Lidl, Metro şi dotări bucătării, baruri şi spălătorii profesionale pentru Hotel Doubletree by Hilton Oradea, Complex Vila 23 Snagov, Raiffeisen Evolution, Hotel New Montana Sinaia, Hotel Ozone Băile Tuşnad, Hanul Ghermăneşti Snagov, Taverna Sârbului Timişoara, Sediul Poliţiei de Frontieră.

Compania activează pe piaţa din România din 1993. De-a lungul timpului, DAAS s-a remarcat prin realizarea de proiecte la cheie în domeniul bucătăriilor, barurilor şi spălătoriilor profesionale, pe de o parte, şi al proiectelor complete în domeniul instalaţiilor de refrigerare şi rafturilor destinate marilor reţele din retailul modern şi tradiţional. DAAS  acoperă în prezent teritoriul României cu şase birouri în Bucureşti, Ploieşti, Constanţa, Cluj, Iaşi, Timişoara şi prin reprezentanţi de vânzări şi service în alte oraşe importante din ţară. În Bucureşti şi Constanţa, birourile sunt completate de magazine de prezentare şi vânzare.