Marți, 24 decembrie 2013, unitățile BCR vor lucra după programul normal, iar pe 31 decembrie 2013 vor lucra cu clienții până la orele 13,00. 'BCR a luat toate măsurile pentru a asigura colectarea numerarului de la clienții băncii. Totodată, va fi asigurată și alimentarea cu cash a bancomatelor (ATM), a automatelor de schimb valutar (ASV) și a mașinilor multifuncționale (MFM) ce vor fi permanent la dispoziția clienților, 24 de ore din 24, 7 zile din 7, inclusiv sărbătorile legale', se precizează în comunicatul băncii.

În această perioadă, deținătorii de carduri BCR vor putea face plăți la oricare dintre comercianții care acceptă carduri, iar serviciul de Asistență de urgență pentru deținătorii de carduri va fi disponibil 24 de ore din 24. Mai mult, clienții băncii vor avea acces 24/7 la propriile resurse financiare și vor putea să efectueze operațiuni bancare prin internet, prin canalele alternative oferite de bancă. În plus, clienții care apelează InfoBCR vor beneficia non-stop de suport tehnic în utilizarea serviciilor de operațiuni bancare la distanță, asistență de urgență pentru deținătorii de carduri BCR și informații personalizate și generale despre produsele și serviciile BCR.

Și unitățile BRD — Groupe Societe Generale (GSG) vor fi închise pe 25, 26 decembrie 2013, 1 și 2 ianuarie 2014, însă agențiile băncii din marile centre comerciale din țară vor funcționa și în zilele de 26 decembrie 2013 și 2 ianuarie 2014, conform unui program special afișat la sediul fiecărei unități.

Potrivit comunicatul BRD, agențiile Bran și Poiana Brașov vor funcționa în zilele de 26 decembrie 2013 și 2 ianuarie 2014, între orele 10,00 și 14,00, iar casa de schimb valutar Visa Tax din Aeroportul Henri Coandă va avea program non-stop. Pe 24 și 31 decembrie 2013, agențiile BRD vor funcționa până la ora 17,00, cu excepția celor amplasate în mari magazine și aeroporturi, care vor lucra potrivit unui program specific.

'În această perioadă, BRD rămâne aproape de clienții săi și prin serviciile de internet banking, precum și prin Serviciul Vocalis. Acest serviciu va oferi toate funcționalitățile pe 24 și 31 decembrie între orele 8:00 și 16:00. În zilele de 25, 26 decembrie 2013, respectiv 1 și 2 ianuarie 2014 vor fi disponibile opțiunile automate de interogare sold/ operațiuni și suportul de urgență carduri/ bancă la distanță', se mai arată în comunicatul băncii.

Zilele de 25, 26 decembrie 2013 și 1, 2 ianuarie 2014 sunt  zile nelucrătoare și în unitățile Raiffeisen Bank, inclusiv pentru Call Center, cu excepția unităților din cadrul hypermarket-urilor, Selgros și a mall-urilor, anunță banca prin intermediul unui comunicat de presă. Pe 24 și 31 decembrie 2013, agențiile Raiffeisen Bank vor avea program normal. Direcția Call Center va asigura asistența permanentă pentru carduri, Smart Mobile, SmartTel, Raiffeisen Online, Clienți de Top și FWR, se precizează în comunicat. Unitățile din Selgros, hypermarket-uri și mall-uri vor avea programe specifice de funcționare.

De asemenea, Banca Comercială Carpatica informează că unitățile teritoriale nu vor avea program de lucru cu publicul în zilele de 25-26 decembrie 2013 și 1-2 ianuarie 2014.  'Rețeaua de ATM-uri a BCC va funcționa pe toată perioada sărbătorilor. Clienții vor avea acces la resursele lor financiare și prin serviciul de internet banking BCC e-Smart. Deținătorii de carduri BCC vor putea face plăți la oricare dintre comercianții care acceptă carduri', se arată într-un comunicat al băncii, informeaza Agerpres in pagina electronica.