Ideal ar fi să îţi achiziţionezi următoarele aparate/accesorii:

    Bancă cu unghi de înclinare reglabil – Toate grupele musculare
    Spalier + bară pentru spalier – Spate, Braţe, Abdomen
    Bară olimpică – Toate grupele musculare
    Bara EZ – Braţe, Deltoizi
    Discuri – Toate grupele musculare
    Stepper aerobic(treaptă) – Picioare
    Gantere – Spate, Pectorali, Braţe, Deltoizi, Picioare
    Siguranţe bară
    Flexori – Antebraţe, Palme, Degete
    Extensoare – Picioare, Braţe, Spate
    Coardă – Picioare, Braţe
    Mănuşi fitness

În continuare, depinde de tine de câţi bani dispui pentru a-ţi cumpăra aceste produse şi tot tu trebuie să te hotărăşti la ce renunţi.Eu recomand mai degrabă să-ţi cumperi aceste produse decât un aparat multifuncţional care îţi va limita şi mai mult exerciţiile.

De asemenea, poţi executa foarte multe exerciţii doar cu greutatea corpului: flotări, flotări între scaune(pentru tricepşi), genuflexiuni, fandări, exerciţii pentru abdomen, sărituri, ridicări pe vârfuri.

Ideal ar fi să te antrenezi de 4 ori/săptămână pentru a putea antrena toate grupele musculare, dar se pot efectua şi 3 antrenamente/săptămână. Se pot lucra 2 grupe/antrenament, 2-3 exerciţii a câte 3-5 serii de fiecare/grupă, 8-15 repetări/serie. Este obligatoriu antrenamentul tuturor grupelor musculare, fără a omite vreuna, deoarece dezvoltarea corpului trebuie să fie armonioasă, nu disproporţionată.

Citeste mai mult pe fitness-nutritie.ro
 

Citeste si Antrenament acasă vs. antrenament la sală