Morcovii, caisele şi pepenii galbeni conţin betacaroten, ceea ce permite stimularea pigmentaţiei pielii. Pentru protejarea pielii de radicalii liberi generaţi de razele ultraviolete, se recomandă un aport nutriţional extra de alimente antioxidante.

SALMOREJO. Este vorba despre o reţetă simplă din gastronomia spaniolă. Se prepară pe bază de roşii, puţină pâine, ulei de măsline virgin extra şi sare, care se amestecă până se obţine consistenţa unei creme. Se pot adăuga câteva bucăţele de jambon şi ou fiert.

GUACAMOLE. Se prepară din avocado, care se pisează. Se adaugă ardei iute, roşii, suc de lămâie, coriandru. Acest sos acompaniază diverse gustări.

MANGO CROCANT. Un desert delicios făcut din mango şi câteva frunze de mentă, peste care se pun bucăţi mărunte de migdale, alune şi fistic. Deasupra, se răzuieşte puţină ciocolată neagră.

Pentru ca bronzul să se menţină cât mai mult timp, se mai recomandă să se hidrateze bine pielea. Pentru a revitaliza, hrăni şi hidrata pielea nu este necesar numai un produs hidratant, ci trebuie să se bea cel puţin doi litri de apă pe zi, să se urmeze o dietă bogată în legume şi fructe şi să se evite grăsimile.