'Cu peste 15.200 de unităţi vândute, ceea ce înseamnă aproximativ 40% din vânzările totale, Logan berlină rămâne soclul mărcii Dacia în România. În 2016, oferta Logan a fost reînnoită şi beneficiază de acum de o estetică evoluată, care integrează o identitate luminoasă specifică. Seria noutăţilor este completată de echipamente noi şi de o nouă motorizare pe benzină, economică şi ecologică. Succesul berlinei Logan este completat de cel al variantei MCV care, cu peste 3.300 unităţi comercializate, s-a impus drept cel mai vândut model break din România', se menţionează în comunicat.

Duster ocupă a doua treaptă a podiumului, cu peste 7.300 unităţi vândute. SUV-ul gamei Dacia beneficiază, din ultimul trimestru al anului 2016, de o serie limitată intitulată Duster Black Touch. Sandero (inclusiv versiunea Stepway), domină detaşat segmentul B-hatch şi, cu aproape 7.100 de unităţi, se plasează pe locul al treilea în clasamentul pe modele, scrie agerpres.

Anul trecut, Dacia a vândut peste 545.000 de maşini pe pieţele internaţionale, cu 6% mai multe faţă de anul 2015. Europa domină în clasamentul pe regiuni, circa trei sferturi din maşinile vândute de Dacia în 2016 fiind înmatriculate în ţările Vechiului Continent.

'Cu peste 112.000 de unităţi, ceea ce reprezintă cea mai bună performanţă înregistrată până în prezent, Franţa este prima destinaţie de export a Dacia. Cota sa de piaţă se ridică la 4,62%, ceea ce o plasează pe locul 5 în topul mărcilor cele mai vândute în Hexagon, imediat după Volkswagen. Spania ocupă a doua treaptă a podiumului, cu vânzări de 54.543 unităţi şi o cotă de piaţă de 4,13%. Italia se situează pe poziţia a treia, cu peste 52.000 de unităţi, urmată de Germania, unde au fost vândute anul trecut aproape 51.000 de vehicule marca Dacia. În Marea Britanie, Dacia a vândut anul trecut 26.562 unităţi, ceea ce situează Regatul Unit pe locul şapte în clasamentul pieţelor externe ale mărcii', susţin reprezentanţii companiei.

Pentru 2017, conducerea companiei are vedere continuarea procesului de modernizare a reţelei comerciale.