Jumătate de milion de turiști și creștere a cifrei de afaceri 

 

În 2018 Vola.ro avut o cifră de afaceri în creștere cu 33% față de 2017. Perspectivele sunt pozitive pentru prima jumătate a anului: de la începutul anului și până acum, echipa Vola.ro a emis peste 160.000 de bilete de avion, iar cele mai cerute destinații rămân marile orașe europene, unde românii călătoresc la studii sau serviciu. Londra, Madrid, Paris, Roma, rămân cele mai căutate destinații.

 

Încrederea, siguranța și ușurința cu care folosesc platforma sunt criteriile principale în alegerea agenției de turism online pentru români

 

Turiștii români caută un bilet de avion o dată la 2 secunde folosind Vola.ro, jumătate dintre ei își rezervă biletul de avion pe un dispozitiv mobil și anual sunt înregistrate și rezolvate peste 320.000 de apeluri la serviciul de Relații cu Clienții Vola.ro disponibil non stop. În urma chestionarului, Vola.ro a fost recomandată prietenilor și/sau cunoștințelor de către respondenți cu până la 50% mai mult decât următoarea agenție, Vola situându-se în top 3 agenții recomandate din România și singura agenție online din acest top.

 

Biletele de avion și cazările la hoteluri, cele mai achiziționate produse turistice de către români

 

Indiferent că discutăm despre turiștii care rezervă online sau offline, în topul produselor turistice achiziționate de aceștia se află biletele de avion și cazările la hoteluri. Transferurile la sau de la aeroport și serviciile de rent-a-car sunt cel mai puțin căutate de români.

 

„Suntem deja în 12-lea an de activitate și am fost martorii migrării industriei din offline spre online. Mă bucur să văd că piața s-a rafinat și că turiștii sunt din ce în ce mai exigenți în a-și oferi încrederea unui agent de turism. O treime din clienții noștri spun despre noi că suntem o companie de încredere iar faptul că vom atinge în curând pragul de jumătate de milion de clienți, ne obligă și mai mult să fim suportul turiștilor noștri atunci când au nevoie” a declarat Daniel Truică, co-fondator și CEO Vola.ro.

 

„Piața de turism online câștigă teren și agențiile se diferențiază într-un interval de timp relativ scurt. În alegerea agenției, clienții iau în considerare într-o mare măsură nivelul de încredere fată de acea agenție, ofertele și pachetele pe care le oferă sau calitatea serviciului cu clienții.”, a declarat Ingrid Lambru, director de marketing Mercury Research.