Fireste ca YouTube, lansat in 2005 si cumparat de Google in 2006 cu 1,65 miliarde de dolari, nu va dispare. La 20 martie, compania a declarat ca lunar, Youtube este vizitat, in medie, de aproape 1 miliard de internauti, dupa ce in octombrie anul trecut, site-ul a inregistrat 800 de milioane de vizitatori.

„Ne apropiem de final... In aceasta noapte, YouTube.com nu va mai accepta nici o noua inregistrare video. Dupa opt ani fantastici, este timpul sa revedem filmuletele incarcate pe site-ul nostru si sa alegem un invingator”, a declarat, pe un ton cat se poate de serios, Tom Liston, directorul de comunicare al YouTube intr-un video de 3,32 minute si intitulat  „YouTube, gata sa selectioneze un castigator”.

Venind in completare, Salar Kamangar, presedintele director general al YouTube, a precizat ca „nu este vorba de un concurs de popularitate. Clipul Gangnam Style, care a avut peste 1,5 miliarde de vizionari, are tot atatea sase de victorie cat un video urmarit de 40 de persoane”.