Imaginea diferă față de orașele mari, unde mai puțin de 30% dintre cumpărători vizitează frecvent mall-urile pentru achiziții de haine, dar și față de orașele sub 200.000 de locuitori, unde locurile dedicate unor astfel de cumpărături sunt fie magazinele de profil situate la stradă, fie piețele cu tarabele cu îmbrăcăminte.

Peste 70% dintre bucureștenii care își iau haine minimum o dată la trei luni fac achiziția la mall, conform studiului realizat de GfK România, în timp ce din magazinele stradale de profil doar 50% dintre respondenți cumpără atât de des.

Un sfert dintre locuitorii Capitalei spun că își cumpără frecvent haine de la outlet-urile care comercializează branduri faimoase, iar o treime dintre cei intervievați susțin că așteaptă perioada promoțiilor pentru a-și cumpăra articole vestimentare.

Întrebați despre suma pe care au cheltuit-o pe îmbrăcăminte sau încălțăminte în ultima lună, peste 15% dintre românii din mediul urban au declarat că au cheltuit peste 200 de lei, media fiind ridicată de bucureșteni — 22% dintre ei au făcut achiziții, în luna precedentă, care depășesc această valoare, relateaza Agerpres in pagina electronica.