Dieta cu mere este considerata de nutritonisti ca fiind una dintre cele mai bune diete. Consumul de mere contribuie la pierderea sanatoasa in greutate si te ajuta sa elimini toxinele din corp.

Planul dietei cu mere este destul de simplu si are doar cateva reguli ce trebuie respectate. Prima este aceea de a manca inainte de mesele principale cate un mar. A doua conditie este sa limitezi consumul zilnic de calorii in jurul valorii de 1800 . Sunt recomandate alimentele bogate in proteine, grasimile sanatoase si multe lichide, apa si ceai minim doi litri pe zi.

Iata care este planul:

Dimineata incepe cu un mar, pe care il mananci pe stomacul gol. Micul dejun trebuie sa fie unul bogat, care sa asigure necesarul de energie pentru intreaga zi. Poti manca o omleta din doua oua sau doua oua fierte, o felie de branza putin sarata si o felie de paine din cereale integrale. Felia de branza poate fi inlocuita cu o felie de sunca de praga sau piept de curcan.

Intre 10 si 12 este momentul pentru prima gustare a zilei. Poti opta pentru o portie de branza de vaci si un iaurt fara grasimi.

Inainte de masa de pranz consuma un mar, obligatoriu. Apoi alege o masa sanatoasa, cu piept de pui la gratar si legume verzi. Daca ai senzatia ca nu te vei satura, mananca si o lingura de orez brun, adaugata la garnitura de legume.

A doua gustare a zilei este ceva mai light, un fruct sau un pahar de lapte.

Cina incepe cu un mar, si se recomandat o portie de peste cu legume pe gratar sau o salata, la care este permis si putin dressing, pentru gust.

Dieta cu mere este o dieta destul de restrictiva si cu rezultate rapide, de aceea este recomandata doar pentru intervale scurte, de trei maxim cinci zile.