Porsche "GTS" vine de la Gran Turismo Sport și promite performanțe remarcabile specifice Porsche încă de la legendarul Carrera 904 GTS din 1963. Cu noile modele cu două locuri, Porsche îşi reînnoiește angajamentul faţă de maşinile sport autentice, atât pentru pista de curse, cât și pentru utilizarea de zi cu zi.

Motoarele boxer cu șase cilindri montate în noile modele de top se bazează pe motoarele de 3,4 litri de la Boxster S și, respectiv, Cayman S. Datorită reglajului bine optimizat aceste modele pot să livreze acum cu 15 CP (11 kW) mai mult. Acest lucru înseamnă că Boxster GTS are acum o putere de 330 CP (243 kW), în timp ce Cayman GTS dezvoltă 340 CP (250 kW). Cuplul a crescut, de asemenea, cu zece Nm pe fiecare model. În plus, pachetul Sport Chrono este o caracteristică standard a ambelor maşini sport cu motorul central. Astfel, împreună cu sistemul PDK opţional și cu butonul activ Sport Plus, Boxster GTS sprintează de la 0 la 100 km/h în 4,7 secunde, în timp ce Cayman GTS este chiar cu o zecime de secundă mai rapid. Prin urmare, ambele vehicule stabilesc noi valori de referință.

În ceea ce privește viteza maximă – pentru modelul cu cutie de viteze manuală în şase trepte standard - Boxster este primul dintre noile roadstere premium care depăşeşte limita de 280 km/h, atingând o viteză de 281 km/h. Cu o viteză maximă de 285 km/h, coupe-ul sport este chiar mai rapid. Noile modele de top sunt primele versiuni de două locuri cu motorul central de la Porsche certificate în conformitate cu standardul Euro 6, obţinând cu această metodă de măsurare un consum global de combustibil cu PDK de 8,2 l/100 km (9,0 l/100 km cu cutia de viteze manuală).

Modelele Boxster GTS și Cayman GTS îmbină dinamica de top cu adaptivitatea tipică Porsche cu confort nelimitat la volan și caracteristici exclusiviste. De exemplu, sistemul PASM împreună cu pachetul standard Sport Chrono permit șoferului să alterneze între sportivitatea progresivă şi confortul pe distanțe lungi, prin apăsarea unui singur buton.

Anvelopele de 235/35 pe faţă şi de 265/35 pe spate, de pe roţile de 20-inch ale modelului Carrera S, asigură configurarea perfectă pentru ambele modele. În dotările standard ale celor două modele sunt incluse două scaune sport şi interior din piele. Ca și celelalte modele GTS de la Porsche, cele două versiuni sunt rafinate în interior cu elemente Alcantara.

Cu noile modele, Porsche extinde acum principiul GTS la Boxster și Cayman. Asemeni modelelor Cayenne GTS și Panamera GTS, acestea sunt modele de top extrem de sportive, reprezentative pentru dinamica superioară pe segmentul lor. Combinația de litere provine de la modelul Carrera 904 GTS, o maşină de curse din anul 1963, care ar putea fi, de asemenea, înregistrată pentru a fi condusă pe drumurile publice. În anii 1980 și 1990, modelele 924 GTS și 928 GTS au cultivat acest principiu. Acesta a renăscut în 2007, sub forma modelului Cayenne GTS și a fost, ulterior, pus de asemenea în aplicare pentru seria 911 și Panamera.

Noile modele vor fi lansate începând cu luna mai 2014. În România, Boxster GTS are preţul de pornire de 62.923 euro, fără TVA, și Cayman GTS va fi disponibil începând de la preţul de 66.281 euro, fără TVA.

Boxster: Consum în mediul urban: 12,7 – 11,4 l/100 km, consum în mediul extra-urban 7,1 – 6,3 l/100 km, consum în mediu combinat 9,0 - 8,2 l/100 km, emisii de CO2:  211-190 g/km; clase de eficiență: G, F

Cayman GTS: Consum în mediul urban: 12,7 - 11,4 l/100 km, consum în mediul extra-urban: 7,1 –  6,3 l/100 km, consum în mediu combinat: 9,0 – 8,2 l/100 km, emisii de CO2: 211 – 190 g/km; clase de eficiență: G, F