DPD România, parte a DPD Internaţional, subsidiară La Poste, este prima companie de curierat din România care oferă asistenţă telefonică prin operatorii de customer service 24/7. Această iniţiativă vine în sprijinul strategiei DPD  de a fi o companie ce comunică eficient şi transparent cu toţi partenerii săi.

Agenţii de relaţii cu clienţii ai DPD România sunt pregătiţi să răspundă tuturor solicitărilor telefonice, la numărul 021.250.9360, indiferent de ora la care vin acestea.
Anterior implementării serviciului 24/7, call center-ul DPD România funcţiona de luni până vineri în intervalul orar 8:00-20:00 şi sâmbăta, între orele 9:00 - 14:00 .
Serviciul 24/7 de la DPD este asigurat de un număr de 11 operatori, care au ca obiectiv atingerea unui procentaj de răspuns de circa 99%, la o medie estimată de 10.000 apeluri telefonice pe lună.

“Prin lansarea 24/7, DPD România răspunde unei necesităţi reale observate în rândul clienţilor, mai ales în rândul consumatorilor de comerţ electronic, care sunt foarte sensibili la viteza de reacţie şi eficienţa curierilor. Ne-o arata atât apelurile primite prin call-center, cât şi pagina de facebook a DPD România, unde încercăm să comunicăm cât mai eficient cu toţi cei care interacţionează cu serviciile DPD. Dialogul este un aspect foarte important în curierat, de aceea ne dorim să fim disponibili 24 ore din 24, 7 zile din 7  pentru toţi partenerii noştri”, declară Lucian Aldescu, CEO al DPD România.

Compania a încheiat anul 2012 cu o cifră de afaceri de 45,3 milioane lei, cu 26% mai mare faţă de cea din 2011, care s-a ridicat la 36 milioane lei. Rezultatul raportat la final de an este peste estimările iniţiale ale companiei, care prevedeau o evoluţie de 15% a afacerilor DPD în 2012 faţă de 2011.

Curierul are în plan, pentru anul 2013, investiţii de peste 600.000 euro, alocate eficientizării sistemelor tehnologice şi operaţionale, precum  şi dezvoltării de noi soluţii şi servicii dedicate livrarilor B2C. Tot pentru 2013, DPD România previzionează o creştere de 18% a cifrei de afaceri, sustinută de investiţiile şi strategia de perfecţionare a serviciilor oferite clienţilor săi.