Rezultatul raportat la final de an este peste estimarile initiale ale companiei, care prevedeau o evolutie de 15% a afacerilor DPD in 2012 fata de 2011.
Cresterea se datoreaza, in principal, strategiei de a dezvolta noi servicii si solutii dedicate segmentului
de clienti B2C, in special celor care activeaza pe piata de comert electronic.

În 2012, compania a investit circa 1,2 milioane euro in softuri si sisteme informatizate de ultima generatie dedicate livrarilor B2C, specifice domeniului online. Pentru acest an, oficialii companiei au anunţat investiţii de 600.000 de euro pentru modernizarea depozitelor din ţară, creşterea capacităţii de sortare în Bucureşti. „Estimăm o creştere a cifrei de afaceri cu 18% pentru 2013, susţinută de investiţile şi strategia de perfecţionare a serviciilor oferite clienţilor săi”, a declarat Lucian Aldescu, CEO al DPD România.

“Strategia noastră pe 2013 este sa ne pozitionam ca specialistul in livrari B2C si partener al IMM-urilor, oferind servicii simple si sigure”, a adaugat Aldescu.

DPD are 2.500 de clienţi facturaţi, însă numărul acestora este prognozat să crească până la 3.100 în 2013.  Pentru acest an, compania anticipează o creştere de 5-10% a pieţei de curierat, estimată, în 2011, la 225 de milioane de euro.   

Din iunie 2011, DPD Romania se afla 100% in proprietatea GeoPost Yurtici Kargo. In prezent, DPD Romania se numara printre primele 5 companii de curierat rapid si coletarie din Romania, cu peste 500 de angajati (inclusiv francizele), 72 depozite si 15 000 de colete livrate zilnic. DPD Romania are o acoperire nationala in proportie de 100% si efectueaza livrari in peste 220 de tari din intreaga lume.