Ne adresăm clienţilor digitali din România, clienţilor obişnuiţi să îşi facă cumpărăturile online, şi pentru care chiar şi contractarea energiei electrice trebuie să se întâmple la fel de facil ca şi adăugarea oricărui alt produs în coş. Credem că în viitor platformele digitale vor fi tot mai mult prezente în viaţa noastră', a declarat Claudia Griech, Chief Commercial officer al E.ON, Clienţi Rezidenţiali.

Conform comunicatului, parteneriatul cu eMAG reprezintă unul dintre demersurile E.ON de a susţine simplificarea procesului de contractare a energiei şi oferă o platformă de informare şi educare a clienţilor referitor la caracteristicile pieţei concurenţiale, alegerea sau schimbarea furnizorului de energie. Decizia de cumpărare a unui produs trebuie să fie urmare a unei informări complete şi susţinută de beneficii în favoarea consumatorilor casnici, în condiţii de transparenţă, oricare ar fi canalul de comunicare accesat de către aceştia.

'Online e simplu să-ţi comanzi orice îţi doreşti de oriunde te-ai afla, iar noi vrem să le oferim clienţilor noştri posibilitatea de a găsi pe eMAG cât mai multe dintre lucrurile şi serviciile de care au nevoie', a afirmat Florin Filote, Marketplace director eMAG, informeaza agerpres.