Ericsson a depășit pragul de 2 miliarde de abonați la nivel mondial pentru soluțiile sale de taxare și facturare, stabilind astfel un punct de referință în industrie și consolidându-și poziția pe piață. Potrivit World Cellular Information Service (WCIS), cel mai important serviciu de analiză a pieței de telecom, cifra reprezintă o cotă de 31% din piața globală de abonamente.

Cifra de 2 miliarde reprezintă abonamentele la sistemele de taxare Ericsson, BSCS, CBiO (taxare și facturare într-un singur proces) și soluțiile de taxare preluate de la Telecordia, companie achiziționată recent. Aceste soluții reprezintă un mix de servicii convergente, preplătite sau postplătite implementate în toată lumea.

„Cei 2 miliarde de abonați la soluțiile de taxare și facturare Ericsson reprezintă un punct de referință foarte important care ne consolidează poziția de lider pe piața serviciilor de suport a operațiunilor telecom și de suport de business (OSS/BSS). Atingerea acestui prag reflectă succesul clienților noștri operatori și de abia așteptăm să le oferim asistență prin soluțiile nostre convergente inovatoare ce asigură o eficiență operațională mult mai mare și o experiență optimă pentru utilizatori”, a declarat Per Borgklint, Head of Ericsson’s Business Unit Support Solutions.

Soluțiile de taxare și facturare oferite de Ericsson permit operatorilor să-și gestioneze toți clienții, partenerii și serviciile cu ajutorul unui proces eficient și convergent, acoperind în timp real toate serviciile preplatite și postplătite, de voce sau date, de telefonie fixă sau mobilă, retail sau en gros. Serviciile tradiționale de telefonie ca SMS, MMS, voce și broadband sau pachetele care includ toate cele patru servicii sunt de asemenea acoperite. Ericsson oferă și pachete noi de servicii de tip machine-to-machine (M2M) și capabilități avansate pentru genstionarea abonaților și a partenerilor, ceea ce creează oportunități de inovație pentru operatori.

„Ericsson este recunoscută pentru extinderea portofoliului prin cumpărarea companiilor Telecordia și ConceptWave, ceea ce i-a ajutat să devină lideri pe piața serviciilor de suport a operațiunilor telecom și de suport de business. Compania a găsit mixul potrivit de servicii OSS/BSS, servicii de taxare și facturare cu suportul aferent, servicii de consultanță și integrare a sistemelor pentru a-și consolida și extinde poziția de lider de piață”, a adăugat Larry Goldman, Partner, Head of Telecoms Software Research, Analysys Mason.