"Așa cum este deja binecunoscut, grupul de companii Grampet – Grup Feroviar Român se află într-o etapă foarte avansată în privatizarea operatorului de transport feroviar de stat din Bulgaria, BDZ Cargo. Până la finalizarea acestei privatizări, orice poziționare a Grampet/GFR referitorare la privatizarea CFR Marfă este prematură. Până atunci, îi rugăm pe toţi cei interesaţi să nu se grăbească să facă speculaţii referitoare la intenţiile grupului de companii Grampet - GFR în procesul de privatizare a CFR Marfă", a precizat omul de afaceri român.

Grupul Grampet, controlat de omul de afaceri Gruia Stoica, rămâne în cursa pentru privatizarea operatorului de transport feroviar de marfă din Bulgaria, BDZ Cargo, în ciuda speculaţiilor apărute în presa bulgară, potrivit cărora ar putea renunţa la tranzacţie.

Presa bulgară a relatat că privatizarea unității de transport de marfă a Cailor Ferate Bulgare (BDZ) poate fi întârziată deoarece potențialii cumpărători - Grup Feroviar Roman si Austrian Donau-Finanz Transport - au în vedere retragerea din cauza datoriilor uriașe ale companiei.