"În perioada următoare, vom continua discuţiile cu Poşta Română, pentru a stabili o metodă alternativă convenabilă de plată pentru clienţii noştri", au adăugat reprezentanţii furnizorului de energie, scrie agerpres.

Aceştia mai spun că, pentru a-şi plăti factura de energie electrică, clienţii Enel Energie şi Enel Energie Muntenia au la dispoziţie numeroase canale alternative de plată, gratuit, precum plata in numerar prin intermediul mai multor parteneri bancari, ATM-uri şi o reţea extinsă de terminale de plată (precum Pay Point, Payzone etc); prin debit direct, plată online sau transfer bancar. În plus, clienţii îşi pot plăti factura din contul lor MyEnel sau din aplicaţia pentru telefonul mobil.

Prezentă pe piaţa din România din 2005, compania italiană Enel a achiziţionat fostele filiale Electrica Muntenia Sud, Banat şi Dobrogea. Enel are peste 3.100 de angajaţi în România şi oferă servicii unui număr de 2,7 milioane de clienţi, acoperind aproape o treime din piaţa locală de distribuţie.