Flanco a pregătit pentru Black Friday cel mai mare eveniment de shopping al anului. Ofertele includ produse lansate în 2013, reduceri consistente şi preţuri mici la toate categoriile de produse electronice, electrocasnice şi IT, evidenţiate de studiile de specialitate şi de cerinţele clienţilor Flanco.

„Am creat ofertele de Black Friday ţinând cont de preferinţele clienţilor noştri şi de tendinţele înregistrate pe parcursul acestui an, astfel încât ele să fie cât mai atractive. Pentru că piaţa românească de specialitate se îndreaptă către mobilitate şi  tehnologii de cel mai înalt nivel, facilităm prin oferta de Black Friday accesul clienţilor la produsele cele mai cerute. Avem în oferta din acest an de 4 ori mai multe tablete şi smartphone-uri şi am triplat oferta de televizoare Smart”, a declarat Violeta Luca, CEO Flanco Retail.

„Reducerile pe care le acordăm au valoare mare atât procentual, cât şi în valoare absolută – pentru electrocasnice mici şi accesorii avem reduceri care ajung la 80%, iar pentru televizoare avem reduceri care ajung la 5.000 de lei.”

Din categoria produselor electronice, electrocasnice şi IT, Flanco a introdus în oferta de Black Friday numeroase produse. Astfel, un smartphone va avea preţul de 299 lei, un LED TV, cu diagonala de 60 cm va costa 499 lei, un laptop Lenovo cu memorie 4 giga - 1.499 lei, iar o tabletă de 7’’ 512 RAM şi 4 GB stocare va fi la preţul de 149 lei. De asemenea, produse foarte căutate de cumpărători au reduceri substanţiale: o tabletă Samsung Galaxy TAB2 de 7’’, cu wi-fi, va fi 499 lei, un telefon Samsung Galaxy S3 de 64 GB - 1.499 lei, un ultrabook 4Gb DDR3, 500GB, Intel HD Graphics - 1999 lei, un Smart TV LED 3D Philips cu tehnologia ambilight - 2999 lei.

Din categoria electrocasnicelor mari şi mici, foarte atractive sunt produsele: maşina de spălat frontală, capacitate 5 kg şi clasa A+ la 599 de lei, frigider capacitate de 218 litri la 699 lei, aragaz la 499 de lei şi espressor DeLonghi la 349 lei.

De Black Friday, toate cele 82 de magazine Flanco vor avea orar prelungit cu 4 ore, iar majoritatea se vor deschide începând cu ora 6:00. De asemenea, pentru a face faţă afluxului mare de vizitatori compania a suplimentat numărul consultanţilor de vânzări cu 30% şi a dublat numărul caselor de marcat. Astfel, procesul de facturare din magazine, de Black Friday la Flanco, este estimat în medie, la 2 minute. Pentru cumpărăturile de Black Friday, Flanco asigură transport până în casă, în maximum 72 de ore.

Pe toată durata weekendului Black Friday, site-ul www.flanco.ro va avea rol de informare în timp real, cu video-live streaming din magazine. El devine un instrument de comunicare în plus pentru clienţi, ajutându-i să se orienteze asupra ofertelor speciale şi asupra stocurilor disponibile şi să identifice magazinele Flanco din vecinătate.

Pe site-ul www.flanco.ro, pe contul de Twitter şi pe pagina de Facebook, compania va prezenta, pe lângă ofertele din catalogul special Black Friday, programul magazinelor în weekendul 22-24 noiembrie, va răspunde solicitărilor clienţilor, va anunţa şi alte oferte speciale disponibile în magazinele din toată ţara.

În afara catalogului de oferte, Flanco a creat un Ghid de cumpărături in Black Friday, distribuit în 500.000 de exemplare, ce include recomandări pentru o experienţă optimă de cumpărare în magazine, în acest weekend în care compania aşteaptă peste 1 milion de vizitatori. Ghidul poate fi accesat şi online, pe interfaţa specială de Black Friday a site-ului Flanco.

„Suntem siguri că Black Friday la Flanco va fi un eveniment de excepţie, pentru că l-am pregătit din timp din punct de vedere al ofertelor, din punct de vedere logistic şi operaţional, pentru a facilita accesul clienţilor la tehnologie de vârf”, a mai spus Violeta Luca.