„Vrem să le mulţumim clienţilor care ne-au fost alături în cei 19 ani pentru fidelitate şi pentru feedback. Datorita lor îmbunătăţim constant experienţa de cumpărare oferită în magazinele Flanco”, spune Violeta Luca, CEO Flanco. „Marcăm ziua Flanco, pe 5 decembrie, cu oferte speciale în toate magazinele: 10% reducere, acordată pe loc, la produsele cele mai căutate în această perioadă: tablete, telefoane, televizoare, laptopuri, produse de îngrijire personală, dar şi electrocasnice mari şi mici. Astfel, aducem un plus de efervescenţă sezonului de shopping şi facilităm accesul la produse cu tehnologie de top – o ocazie pentru consumatori să facă un cadou „de ultimă oră” familiei şi prietenilor, în ajun de Moş Nicolae”, a mai declarat Violeta Luca.

La 19 ani de la deschiderea primului magazin, Flanco Retail este al doilea mare retailer de electronice, electrocasnice și IT&C din România.

Momentele cheie din istoria Flanco care au construit acest business solid sunt:

1994 - primul magazin Flanco
2002 – primul retailer care a acordat credit doar cu buletinul
2005 – anul în care reţeaua de magazine Flanco s-a extins la nivel naţional
2007 – Flanco se listează la Bursa
2010 – Flanco introduce serviciile Retur în 31 zile şi Garanţia extinsă
2011 – Flanco obţine o creştere spectaculoasă a cotei de piaţă: cu 50%, versus 2010
2012 - Iulian Stanciu devine acţionar unic al Flanco, iar Violeta Luca preia funcţia de CEO al companiei. La final de an, cu o cifră de afaceri de 137 de milioane EUR în 2012, cu 25% mai mare decat in 2011, Flanco confirmă faptul că este cel mai eficient retailer din electro-IT. Tot acum se iniţiază şi noua poziţionare de brand, „Mereu peste aşteptări”, care reflectă strategia companiei.