Flanco Retail a înregistrat vânzări de 345 de milioane de lei, în primele şase luni din acest an, cu 20% mai mult decât în perioada similară a anului trecut, au anunţat reprezentanţi ai companiei.

'Am reuşit să ne păstrăm în primele 6 luni din 2015 un ritm de creştere de 20%, în contextul în care piaţa a frânat de la 11% creştere în trimestrul întâi, la circa 5-6% în trimestrul al doilea', a spus Dragoş Sîrbu, CEO Flanco Retail, citat de agerpres.

'Nici aparatele de aer condiţionat nu s-au mai vândut la fel de bine ca în anii trecuţi, pe de o parte pe fondul apariţiei tehnologiei Inverter, mai costisitoare, dar şi pentru că ciclul de înlocuire e destul de lung, iar piaţa e bine acoperită în oraşele mari. Pe de altă parte, e o piaţă sensibilă la condiţiile meteo, aşa că de abia în toamnă vom putea aprecia mai bine evoluţia ei', a precizat Dragoş Sîrbu.

Bugetul de investiţii al Flanco pentru anul acesta este cu 25% peste cel de anul trecut, ridicându-se la circa 10 milioane de lei.

Reţeaua Flanco a ajuns la un număr de 90 de unităţi, în urma inaugurării a două noi magazine, în Centrul Comercial Coresi din Braşov şi la Mega Mall din Capitală.

Vânzările din magazinele Flanco sunt susţinute şi de creditul de consum, acordat prin partenerii financiari ai companiei, nivelul investiţiilor Flanco planificate pentru anul acesta crescând cu 25%, au declarat reprezentanţi ai companiei.