"Deşi zona consumer a crescut foarte mult în ultimii ani, mediul de business din Bucureşti şi zonele limitrofe ale Capitalei este cel care realizează, în perioada 1-8 martie, cele mai multe comenzi pe FlorideLux.ro şi, în general, pe florăriile online”, a declarat Marius Dosinescu, CEO FlorideLux.ro.

Totodată, vânzările realizate de FlorideLux în perioada amintită reprezintă circa 40% din totalul celor din lunile de primăvară. Dintre acestea, un procent important vor fi generate de PromoFlowers, un produs nou al florăriei online, care a stârnit foarte mult interes din partea clienţilor.

“PromoFlowers permite livrarea de buchete şi aranjamente florale în vaze personalizate 100% cu brandul companiei-client. Este practic o noutate pe piaţă, care generează un impact vizual deosebit pentru respectivul brand”, a declarat Marius Dosinescu, CEO FlorideLux.ro.

Acesta a menţionat că personalizarea produsului se face în maxim 24 de ore din momentul aprobării layout-ului.

Referitor la preferinţele românilor de 1 şi 8 martie, Dosinescu a spus că acestea se împart în 70% buchete, flori şi aranjamente florale şi doar 30% cadouri, persoanele juridice oferind cu precădere flori în această perioadă. În plus, acestea încep să caute florile pe care vor să le dăruiască cu 7 – 8 zile înainte de fiecare sărbătoare, iar majoritatea alege să le comande cu o zi sau două înainte.

Colecţia FlorideLux.ro dedicată zilelor de 1 şi 8 martie din acest an se numeşte Blue Spring şi conţine 39 de produse. Accentul floral este pus pe zambile, narcise, ranunculus, anemone, lalele, frezii şi lisianthus, însă, dat fiind faptul că este primăvară, clienţii magazinului online aleg şi florile specifice sezonului, şi anume lalelele, narcisele, ghioceii.

“Aceste flori conferă o paletă extraordinară de culori, ce ne-a permis să ne jucăm în aceste aranjamente cu pasteluri şi culori tari, iar recipientele pentru colecţie sunt aduse special din Belgia şi sunt unice în România”, a completat CEO-ul FlorideLux.ro.