GfK România a început să exploreze această nouă piaţă încă din 2010 şi a derulat deja proiecte de cercetare pentru clienţi din mai multe sectoare:
telecom, financiar-bancar şi FMCG. 

De la începutul prezenţei pe piaţa din Moldova, GfK România a stabilit un parteneriat solid cu Civis Moldova (http://civis.md/), unul dintre cei mai de încredere furnizori de servicii de culegere de date din Moldova. 

Civis, membru ESOMAR, are 15 ani de experienţă de cercetare de piaţă.

Compania oferă servicii complete de PAPI (interviuri pe hârtie), CAPI (interviuri pe computer) şi CATI (interviuri telefonice), implementând studii reprezentative la nivel naţional pe eşantioane mari, cu un control strict al calităţii culegerii datelor.

"Am decis să ne extindem activitatea în Moldova mai întâi datorită afinităţilor noastre culturale, dar şi pentru că am descoperit oportunităţi de afaceri importante. Multe dintre companiile multinaţionale şi-au deschis deja filiale în Moldova şi aveau nevoie de un partener de cercetare de încredere\", a declarat Andi Dumitrescu, director general GfK România: 

În februarie 2013, GfK România lansează pe piaţa din Moldova cel de-al doilea val al studiului sindicalizat FMDS (Financial Markets Data System),
un punct de referinţă pentru sistemul bancar. 

Prezentă pe piaţa locală din 1992, GfK România este, de peste 10 ani, institutul numărul 1 de cercetare de piaţă, cu o cifră de afaceri de aproape 11 milioane euro în 2011. Grupul GfK este una dintre cele mai mari companii de cercetare de piaţă din lume, cu peste 11.000 de experţi în peste 100 de ţări.