Conform strategiei de dezvoltare și consolidare a Grupului Eurolines, cele mai multe agenții noi sunt deschise în mall-uri, zona comercială pe care compania a vizat-o pentru deschiderea a peste 60% din agenții în ultimii 3 ani. Grupul Eurolines și-a propus ca, până la finalul anului 2014, să ajungă la un număr de 100 de agenții de turism în toată țara.

"Unul dintre obiectivele noastre prioritare pentru anul acesta rămâne lărgirea și dezvoltarea rețelei de distribuție sub cele două branduri TUI TravelCenter și Eurolines. Investițiile prioritare rămân cele în sesiunile de training pentru echipele de consultanți de turism și pentru deschiderea noilor agenții. Investiția pentru un punct de lucru se ridică la 30.000 euro", declară Dragoș Anastasiu, Președintele Grupului Eurolines România.

Odată cu extinderea rețelei de agenții, numărul de consultanți de turism a crescut, ajungând la 210 în prezent, față de 145 în aceeași perioadă a anului trecut. Per total, acum în Grupul Eurolines lucrează 480 de angajați, față de 400 în aceeași perioadă din 2012.

La nivel de Grup, în trimestrul I 2013, cifra de afaceri a crescut cu 40% de la 51,9 milioane de lei la 72,5 milioane de lei. Ponderea cea mai mare în cifra de afaceri a Grupului o are compania Touring Europabus Romania SRL, care deține cele 2 branduri, respectiv Eurolines și TUI TravelCenter. Cifra de afaceri a Touring Europabus Romania SRL s-a majorat cu 45% în primul trimestru (T1) 2013 față de T1 2012.

Majorări importante s-au înregistrat și la celelalte linii de business. Astfel, vânzările de bilete de avion prin intermediul TUI TravelCenter şi Eurolines au crescut cu 32%, iar cele aferente transportului internaţional cu autocarul sub brandul Eurolines au avut un avans de 8,5 % în T1 2013 comparativ cu T1 2012.

Grupul Eurolines, din care fac parte 18 companii din România, Germania şi Rep. Moldova, a încheiat anul 2012 cu o cifră de afaceri de 243 milioane de lei faţă de 183,2 milioane de lei în 2011 şi o creştere a activităţii de turism de 121% faţă de anul 2011.

În 2013, strategia Grupului se axează în continuare pe procesul de transformare dintr-o organizaţie de referinţă în turism şi transport, într-una de excelenţă, cu focus total pe client.

Vânzările de pachete turistice distribuite prin reţelele TUI TravelCenter şi Eurolines au înregistrat în primul trimestru (T1) al anului 2013 un avans de 113% comparativ cu perioada similară a anului trecut.

Ce agentii au fost deschise in acest an

Noile agenții se află în București, Iași, Constanța, Cluj Napoca, Hunedoara, Baia Mare, Galați, Reșița, Focșani și Rovinari, după cum urmează:
   • Sun Plaza Shopping Center, București
   • Bd. Iuliu Maniu, nr. 6, București
   • Bd. Ștefan cel Mare Nr.8, București
   • Palas, Iași
   • Maritimo Shopping Center, Constanța
   • Polus Mall, Cluj Napoca
   • Str. G. Enescu Nr. 1, Hunedoara
   • Gold Plaza, Baia Mare
   • Str. Brăilei, nr. 6, Galați
   • Bd. Republicii, Bloc 3, Reșița
   • Str. Cuza Vodă Nr.10, Focșani
   • Str. Prieteniei Nr. 13, Rovinari