Noua bancă, buddybank, va pune la dispoziţia clienţilor trei produse financiare tradiţionale - conturi curente, carduri de credit/debit şi credite de nevoi personale. La acestea se adaugă un serviciu de relaţii cu clienţii 24/7 disponibil prin webchat şi telefon, care poate oferi sprijin în activităţi de zi cu zi, precum realizarea de rezervări în restaurante, rezervări de taxi sau planificarea călătoriilor. Prima piaţă pe care va opera buddybank va fi cea din Italia, precizează reprezentanţii băncii, într-un comunicat, preluat de agerpres.

Prin intermediul tehnologiei inovatoare, buddybank va putea identifica automat clienţii, în doar câteva secunde, fără ca aceştia să treacă prin întrebări de securitate sau alţi paşi. În acelaşi timp, clienţii îşi vor putea deschide un cont buddybank în câteva minute pentru a accesa credite instant, a face tranzacţii sau pentru a-şi îndeplini alte obiective personale.

Spre exemplu, cei care se pregătesc pentru un maraton ce va avea loc într-un alt oraş şi nu au timp să-şi planifice plecarea, se pot baza pe buddybank să îi ajute în organizarea călătoriei şi planificarea bugetului.

Ca serviciu dedicat exclusiv utilizării pe smartphone, buddybank este unic şi uşor de folosit. Prin faptul că au un singur punct de interacţiune cu banca şi prin intermediul parteneriatelor cu start-up-uri şi inovatori de top, clienţii vor avea acces la o gamă largă de servicii financiare şi de lifestyle, la standarde foarte înalte de securitate.

'buddybank este un punct cheie în strategia de digitalizare şi inovare a UniCredit. Pentru început vom lansa acest serviciu în Italia, cu centrul operaţiunilor în Milano. Datorită, însă, naturii moleculare a băncii care permite adaptarea acesteia la diferite pieţe, avem în vedere şi posibilitatea de a ne extinde în Statele Unite, restul Europei sau Africa', a declarat Angelo D'Alessandro, creatorul şi directorul buddybank.

Buddybank îşi va începe efectiv activitatea la 1 ianuarie 2017, în urma obţinerii aprobărilor necesare, ca subsidiară deţinută integral de UniCredit S.p.A. Cu o investiţie iniţială de 50 de milioane de euro, start-up-ul urmăreşte să atragă un milion de clienţi în Italia după cinci ani de la lansare şi să îşi acopere costurile începând cu al treilea an, la un număr de 300.000 de clienţi.