Ia o gustare doar daca simti nevoia sa rontai ceva. Nu este obligatoriu sa incluzi in dieta cele doua gustari, dar este important sa nu exagerezi cu ele. Combinatiile pentru o gustare sanatoasa sunt multiple, de la legume, pana la fructe si lactate.
Gustarea ideala pentru dieta nu depaseste 100-150 de calorii. Iata cateva sugestii de gustari rapide, delicioase si sanatoase, conform site-ului webmd.com:


Mini Quesadilla, cu o tortilla din porumb si cateva bucatele de branza bagate la microunde doar 30 de secunde. Au 100 de calorii si 1,3 g grasimi.
4-5 lingurite de branza cu smantana si o bucata de pepene galben. Combinatia este delicioasa, totul pentru 110 calorii portia.
O varianta sunt si 3 biscuiti din cereale integrale si cateva felii de cascaval degresat, la 100 de calorii portia.

Un bol mediu de floricele, fara sare, sunt ideale cand stai in fata calculatorului si ai chef sa rontai ceva.
Tot pentru rontait sunt recomandate migdalele sau semintele de fistic. 14 miglade sau 20 de seimnte insumeaza 100 de calorii.

Pentru o gustare ceva mai consistenta, poti manca 8 baby carrots impreuna cu o portie mica de humus.
La capitolul supe, este recomandata supa de rosii, care poate fi mancata si rece.

Iaurtul este nelipsit din orice dieta. Incearca sa mananci o portie de iaurt, la care adaugi cateva seminte crude de floarea soarelui sau il poti consuma in combinatia cu o lingurita de miere si cativa fulgi de migdale.

Daca iti place sa consumi fructe, incearca un mode made smoothie de mure. Este sanatos, gustos si are putin sub 100 de calorii. Sau 100 de grame de struguri verzi, la fel de buni si satiosi.

Cand pofta de ceva dulce nu-ti da pace, incearca un mar copt cu putina scortisoara, un adevarat deliciu.
Ne-am gandit si la o modalitate de a inlocui inghetata. O banana inghetata, buna si racoritoare, pentru doar 100 de calorii.