Într-un interviu acordat publicației germane 'Welt am Sonntag', Simone Bagel-Trah a declarat: 'În viitor, nu exclud achiziții mai mult sau mai puțin importante, vrem să ne îmbunătățim poziția pe segmentul bunurilor de consum, unde suntem într-adevăr buni. La produsele de îngrijire a părului suntem cei mai buni din lume'.

Oficialul Henkel a adăugat că, pe segmentul adezivilor, compania intenționează să-și extindă poziția de lider. Un purtător de cuvânt de la Henkel a refuzat să ofere amănunte privind potențialele ținte de achiziții.

Cel mai mare producător mondial de bunuri de larg consum, Procter & Gamble (P&G), lucrează cu Goldman Sachs la opțiunile privind vânzarea diviziei Wella (care comercializează produse profesionale de îngrijire a părului), evaluată la aproximativ șapte miliarde de dolari, au declarat în decembrie surse care au dorit să-și păstreze anonimatul.

Printre potențialii cumpărători se află rivala anglo-olandeză Unilever și grupul german Henkel, care a mai înaintat o ofertă pentru Wella în 2002, înainte de a fi vândută către P&G în 2003, pentru 6,5 miliarde de euro (8,1 miliarde de dolari).

P&G analizează toate opțiunile referitoare la divizia Wella, inclusiv vânzarea integrală sau a unor părți, susțin sursele. Un purtător de cuvânt al Procter & Gamble a afirmat că firma nu comentează zvonurile sau speculațiile.

Henkel, companie prezentă și pe piața din România, a anunțat că are la dispoziție aproximativ cinci miliarde de euro pentru achiziții.