2012 a fost al patrulea an consecutiv in care Herbalife a inregistrat o crestere a afacerii in Romania.

"In 2012 am continuat sa ne consolidam afacerea in regiune si in Romania, in ciuda conditiilor generale de instabilitate economica. Succesul nostru se bazeaza pe un model de afacere care se concentreaza pe formarea, dezvoltarea si sprijinirea distribuitorilor independenti. Noi le oferim oamenilor oportunitatea de a avea o afacere proprie, bazata pe branduri puternice si produse inovatoare. Cresterea numarului nostru de distribuitori, diversificarea gamei de produse si imbunatatirea eficientei distribuitorilor nostri, care deservesc tot mai multi clienti, sunt principalii factori care impulsioneaza cresterea afacerii Herbalife in Romania", a declarat Romeo Cazanescu, country director Herbalife pentru Romania & Moldova.

Produsele care au contribuit cel mai mult la cifra de afaceri a companiei sunt cele din categoria de nutritie interna, asa cum este Shake-ul Formula 1, cel mai bine
vandut produs Herbalife, care detine la ora actuala o cota de 33% pe piata mondial a shake-urilor, inlocuitori de masa.

Herbalife Ltd este o companie internationala din domeniul nutritiei si al vanzarilor directe care comercializeaza produse pentru controlul greutatii,
nutritie si produse de ingrijire personala. Produsele Herbalife sunt vandute in peste 80 de tari prin intermediul unei retele de distribuitori independenti.